Klinisk emnekurs: Ønsket og uønsket variasjon i allmennpraksis

Kjære allmennlege

Velkommen til Vinterkurset som arrangeres av Universitetet i Bergen på Scandic Flesland Airport 17-18. januar 2019.
Tema er Ønsket og uønsket variasjon i allmennpraksis.

Kurset er åpent for alle, universitetslektorer ved UiB får dekket kursavgiften. Kurset inngår som en del av kontakten mellom universitetet og universitetslektorene.
Utgifter til reise og opphold refunderes etter retningslinjer fra Fond II.

Målgruppe: Allmennleger og universitetslektorer som veileder – eller planlegger å veilede – medisinstudenter, turnusleger og yngre kolleger.
Kursarrangør: Institutt for global helse og samfunnsmedisin, Universitetet i Bergen.
Maks antall deltakere: 85.
Kurspoeng: Kurset er godkjent med 15 poeng som klinisk emnekurs i allmennmedisin til videre- og etterutdanningen i allmennmedisin.
Påmeldingsfrist: 1. november 2018.
Du finner mer informasjon og påmeldingslink i vedlegget

Med vennlig hilsen
Kurskomitéen: Ingvild Vatten Alsnes, Gunnar Tschudi Bondevik, Knut Erik Emberland,  Elin Christine Gundersen, John Nessa og Per Stensland.
Institutt for global helse og samfunnsmedisin, Universitetet i Bergen.

Påmelding: Bruk denne linken

Finn fullt program her