Fakultetets dag 13. juni

Kjære alle,

Jeg håper mange av dere vil delta på Fakultetets dag 13. juni kl 09-12.
Et av høydepunktene er prisutdelingen, og IGS får også i år flere høythengende priser:

Årets ph.d.-arbeid – Kristine Husøy Onarheim, Institutt for global helse og samfunnsmedisin: “Priority to the newborn? Real-life priority setting and intra-household resource allocation for newborn health in Ethiopia”
Studiekvalitetsprisen – MED11 (ellevte semester i medisinstudiet/v semesterstyreleder Øystein Hetlevik, Institutt for global helse og samfunnsmedisin)
Årets fremragende forskningsformidler – Edvin Schei ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin

Gratulerer så mye til Kristine, Øystein og Edvin – og til miljøene som dere er en del av. Gode resultater blir til i samarbeid, og det er alle disse tre gode eksempler på!

Bli med på å feire dem 13. juni!
Hilsen Guri

Det medisinske fakultet har den glede å invitere til Fakultetets dag 2019!

Tid: 09.00 – 12.00
Sted: Auditorium AHH

09.00 Welcome – dekan Per Bakke/prorektor Margareth Hagen
09.10 Student’s Speech by Gard Aasmund Skulstad Johanson