SISTE MULIGHET for å ta del i evalueringen av omstrukturering som ble gjennomført ved IGS i 2018 – ny frist 31. mai

Kjære IGS-ansatt

Instituttrådet ved IGS vedtok i 2017 en omstrukturering av instituttet. Dette gav en primær organisering i fagområder. Samtidig ble det gjort endringer i instituttledelse og møtestruktur, og nye mandat for fagområdene, forskningsgruppene, undervisningsgruppene og deres ledere ble forfattet. Endringene ble gjort gjeldende fra 1.januar 2018.

Formålet med omstruktureringen:

• Skape en effektiv og tydelig lederstruktur ved instituttet.
  • Instituttledelsen og en utvidet ledergruppe skal være organisert for god utveksling av informasjon, råd og diskusjoner
  • Stillinger skal utlyses med klar tilhørighet i organisasjonsstrukturen
  • Alle ansatte skal vite hvem som er deres nærmeste leder
  • Synliggjøre utdanning og forskning som likestilte aktiviteter ved instituttet.
  • Utdanningsoppgavene skal være tydelige i organiseringen av instituttet
  • Alle ansatte skal delta i forskningsgrupper
  • Sentrene ved instituttet skal synliggjøres

Ett år etter innføringen ønsker Instituttrådet en evaluering omstruktureringen for å beskrive i hvilken grad målene er nådd, samt å identifisere forbedringsmuligheter og problemområder.

Vi ber derfor om at du tar deg tid til å svare på noen om spørsmål som omhandler dine oppfatninger rundt de siste års endringer i strukturen ved IGS ved å benytte denne lenken
Vi estimerer at det vil ta om lag 10 minutter å svare på skjemaet. Frist for å svare er utsatt til fredag 31.mai for at flest mulig skal få anledning til å svare.

Husk at dette gjelder DITT arbeidsmiljø. Ved å svare er du med på å gjøre IGS til en enda bedre arbeidsplass.

For spørsmål eller mer informasjon, ta kontakt med Susanne.Meidell@uib.no

Magne Bråtveit, Sabine Ruths, Trond Riise og Susanne Meidell
Arbeidsgruppe for evaluering av omstrukturering