fra Siri Smith:
Håper alt går greit med dere med det «koronatiden» innebærer.
Vi har fått tillatelse fra fakultetet og flytteprosjektleder Relokator som fasiliterer dette, til å starte en tre ukers periode med intensiv ryddig og pakking av kontor, kjeller og lokaler i Kalfarveien:
* MÅL: Rydde og pakke ned kontoret til et minimum av det du trenger de siste ukene før ferie og flytting (helst alt dersom mulig)
* Dugnaden vil vare i 3 ukers tid, fra og med 18. mai
* Smittevernreglene må overholdes og alle må ha tatt smittevernkurset innen da (18. mai):
https://www.uib.no/korona/135333/e-l%C3%A6ringskurs-i-smittevern-ansatte-og-studenter
* Vi må dele ansatte inn i grupper for å overholde smittevernregler.
Meld derfor ønskede pakke/-ryddedatoer her snarest og innen mandag 11. mai:
https://skjemaker.app.uib.no/view.php?id=8393256
Pakkeinstruks fra Relokator
- Det settes ut tilstrekkelig med retur- og avfallspunkt rundt om på bygget
- Relokator (som leder flytteprosjektet) fasiliterer dugnaden
- Vi sender ut informasjon fra biblioteket før dugnadsstart
- En pakkeinstruks er vedlagt for tips og råd om pakkingen
* Alle får utdelt 6 kasser (5 flyttekasser + 1 IT/PC-kasse), og de legges klare på kontoret ditt til dugnadsstart sånn at vi vil ikke få noe «kaos» rundt sentral utdeling av flyttekasser til hver enkelt.
* Hver ansatt får utdelt personlige klistrelapper med pultnummer som skal klistres på flyttekassene. Kassene skal da bli flyttet til og fra riktig kontor/ pult.
* Dere som har «ting» i kjelleren: Husk å planlegg for rydding der også. Egne kasser legges fram til dette.
* Flyttegruppen; Susanne, Line (lærling), Christoffer med medarbeidere (Relokator), og Siri, samt gode hjelpere fra administrasjonen er i Kalfarveien fra 15. mai for å gjøre alt klart til de første gruppene kommer på mandag 18. mai.
Dersom dere har spørsmål om dugnaden kan de rettes til Susanne Meidell, eller Christoffer i Relokator (Christopher.Reistad@relokator.no).