Ny samarbeidsavtale om utdanning mellom Det medisinske fakultet/UiB og Haukeland universitetssjukehus/Helse Bergen

På møte i fakultetsstyret 22. oktober d.å. (sak 71/18) sluttet styret seg til samarbeidsavtale om utdanning med Haukeland universitetssjukehus/Helse Bergen (HUS), vedlagt her. Avtalen bygger på Overordnet samarbeidsavtale om institusjonelt samarbeid mellom UiB og HUS (inngått i februar 2017).
Utdanningsavtalen omtales som en nivå II-avtale, og konkretiserer hva partene skal samarbeide om og hvordan. Avtalen omfatter profesjonsstudiene ved UiB-MED. Relevante toårige masterprogram omfattes også av samarbeidet.

Ny samarbeidsavtale om utdanning mellom Det medisinske fakultet UiB og Haukeland universitetssjukehus Helse Bergen

Vedlegg Samarbeidsavtale om utdanning mellom UiB MED og HUS Helse Bergen