SIU LYSER UT INTERNASJONALE PROGRAM MED SØKNADSFRIST HAUSTEN 2018

SIU lyser no ut midlar gjennom ulike program som rettar seg mot høgere utdannings-samarbeid med land utanfor EU og skal bidra til å styrke kvalitet i utdanning.

Russlandsprogrammet – Samarbeid mellom universiteter og høyskoler i Russland og Norge Midlar per pro-sjekt: 300 000 kr Total utlysning: Ca. 3 millioner kr Søknadsfrist: 25. september 2018

UTFORSK – Partnerskap for kobling av utdanning og forskning i samarbeid med Brasil, India, Kina, Russland, Sør-Afrika og Japan Midlar per prosjekt: 300 000 kr Total utlysning: Ca. 5 millioner kr Søknadsfrist: 25. september 2018

InternAbroad – Internasjonal praksismobilitet for studenter Midlar per prosjekt: 300 000 kr Total utlysning: Ca. 5 millioner kr Søknadsfrist: 25. september 2018

Globalink – Forskningspraksis i bedrift, samarbeid mellom Norge og Canada Midlar per prosjekt: 90 000 kr To-tal utlysning: Ca. 650 000 kr Søknadsfrist: Løpande

Søknader blir å sendast inn via SIUs online søknadssystem Espresso.

** Studieadministrativ avdeling legg til grunn at alle søknader skal vere forankra i leiinga på den respektive avdeling. For dei prosjekt som får innvilga støtte skal kontraktdokumentet underskrivast av direktør for Studieadministrativ avdeling og blir å sende i ephorte frå gjeldande fakultet til Studieadministrativ avdeling.

Studieadministrativ avdeling legg også til grunn at eventuell studentmobilitet som skjer i regi av slike prosjekt blir handsama på same måte som anna avtalefesta studentmobilitet ved UiB.

Vi ber fakulteta gjere utlysingane kjent for sine fagmiljø.
Ved spørsmål kan om programma kan ein kontakte nedelina.naydenova@uib.no eller helge.bjorlo@uib.no.