Invitasjon til veilederseminar 21. februar / Invitation to seminar for supervisors 21st February

Kjære alle PhD- veiledere ved IGS!

Dere er herved invitert til å delta på et seminar for veiledere for PhD-kandidater.

Hoved tema: Open Access og Plan S – Integritet i forskning – resultater fra en nasjonal undersøkelse

Seminaret vil finne sted på Hotell Terminus 21. februar fra kl. 9:00 – 15:00. Deltakelse er gratis og finansiert av vår lokale forskerskole og de nasjonale forskerskolene EPINOR og Norwegian Research School for Global Health (NRSGH). Vi har invitert Sofie Kobayashi fra København Universitet til å lede seminaret. Sofie Kobayashi har en doktorgrad om kommunikasjon mellom veiledere og stipendiater, og har holdt mange slike veilederseminar tidligere. Tilbakemeldingene fra tidligere seminar hun har holdt (der våre egne professorer har vært tilstede) er at utbyttet har vært stort, både for de erfarne og mindre erfarne veilederne. Så meld deg på i dag slik at du sikrer deg en plass! De 25 første påmeldte vil bli prioritert. Les mer.

Link til påmelding: https://skjemaker.app.uib.no/view.php?id=6009205

Se også vedlagt tentativt program. Seminar for PhD supervisors 21 February 2019 in Bergen

Hilsen Ingvild Fossgard Sandøy

Dear all PhD supervisors at IGS,

We wish to invite you to a seminar for supervisors of PhD candidates. The seminar will be held at Hotel Terminus on 21st February from 9:00 to 15:00. The seminar is held and moderated by Sofie Kobayashi from the University of Copenhagen. She has a PhD in communication between supervisors and PhD candidates and has held a number of such seminars before. The evaluations from previous seminars (where professors from IGS have participated) have been very positive, both from the experienced and less experienced supervisors. The course and lunch are free of charge, fully funded by our local research school and the national research schools EPINOR and Norwegian Research School for Global Health (NRSGH). We have a limited number of seats and the first 25 to respond will be prioritised. So sign up today!

Link to registration: https://skjemaker.app.uib.no/view.php?id=6009205

Best regards