Kvinner i ledelse

For første gang arrangerer IAESTE foredraget «Kvinner i ledelse». Her har vi fått med oss fire supre ledere fra næringslivet i Bergen som skal snakke om sine erfaringer og tanker om ledelse. Kveldens foredragsholdere er:

– Elisabeth Baird, Avdelingsleder bygg og anlegg, Sweco
– Linn Mevold Skogheim, Partner/kommunikasjonsrådgiver, NOR PR
– Aina M. Berg, Managing Director, Uni Research
– Kathleen Mathiesen, Director HR & internal communication, Grieg Seafood

Foredraget er ment som en kontrast til en ellers teoripreget skolehverdag, et innblikk i arbeidslivet og en kilde til inspirasjon. Vi vil derfor inviterer deres institutt og studentene tilknyttet deres organisasjon til et lærerikt og spennende foredrag. Hvis det er ønskelig er det bare å dele arrangementet videre til elever og ansatte ved instituttet. Vi håper å se dere der! Foredraget blir holdt 30. januar kl. 17.00-19.00 i auditorium 1 realfagsbygget ved UiB. Arrangementet er selvfølgelig helt gratis.

Med vennlig hilsen/Kind regards

Kevin Blom