Mini-course on gender perspectives in research / Mini-kurs om kjønnsperspektiver i forskningen

Amra Grudic-Feta og rådgiverteamet ved Det medisinske fakultet arrangerer et nyttig kurs til alle forskere som søker eksterne midler i samarbeid med Senter for kvinne- og kjønnsforskning (SKOK) fordi stadig flere finansieringskilder etterlyser at forskere tar i betrakting kjønnsperspektivet i forskningsprosjekt.

Introduksjonskurs om integrering av kjønnsperspektiver i medisinsk forsking
Tid og sted: 6. november kl. 10.00-13.00, styrerommet 4.etg., Armauer Hansens hus

Det blir servert lunsj så vi ber om påmelding til amra.grudic@uib.no innen 2. november. Les mer: SKOK course

As funding agencies are increasingly demanding gender perspectives in research project applications, the Faculty of Medicine and Dentistry is organising a short course together with the Centre for Women’s and Gender Research.

Introduction course on mainstreaming of gender perspectives in medical research
Time and venue: 6 November 10.00 – 13.00, board room (styrerommet), 4th floor, Armauer Hansens hus

Lunch will be served, so please respond to amra.grudic@uib.no by 2 November. Learn  more: SKOK course