Utlysning instituttleder IGS (åremål)

Instituttleiar – Institutt for global helse og samfunnsmedisin

Ved Det medisinske fakultet er det ledig ei fagleg spanande og utfordrande åremålsstilling (4 år) som instituttleiar (professor) ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin.

Instituttleiar rapporterer til dekan og inngår i fakultetet si leiargruppe.

Institutt for global helse og samfunnsmedisin er eitt av fem institutt ved Det medisinske fakultet. Instituttet driv forsking og undervisning i fagområda allmennmedisin, samfunnsmedisin, arbeids- og miljømedisin, etikk, eldremedisin, samfunnsfarmasi, epidemiologi, medisinsk statistikk, helsevitskap, og global helse. Instituttet består av fleire forskingsgrupper i tillegg til Senter for internasjonal helse og Senter for framifrå forsking (CISMAC).

Instituttet skal i perioden flytte inn i Alrek helseklynge på Årstadvollen, som det største av fem miljø/institusjonar.

Instituttet har om omlag 200 tilsette, der av 60 personar i vitskaplege hovudstillingar. Samla budsjett ligg på 135 millionar kroner. Instituttadministrasjonen består av 20 personar og gjev administrativ støtte til fagmiljø innan studieadministrasjon, økonomiforvaltning, prosjektstyring, forskingsadministrasjon og forskarutdanning.

Instituttet driv medisinsk forsking, rettleiing og undervisning på høgt internasjonalt nivå. Instituttet har viktige oppgåver innan legeutdanning, mastergrads- og doktorgradsutdanning.

Les heile utlysinga her.