Dagsseminar: Forskningsveiledning for ph.d.-veiledere

Det medisinske fakultet inviterer alle som veileder våre ph.d.-kandidater til dagsseminar om forskningsveiledning

Onsdag 27. november 2019

Kl. 08.30 – 15.45
Grand Hotell Terminus

Bindende påmelding gjennom følgende lenke:

Begrenset antall plasser. Seminaret er gratis, men påmelding er bindende. Eventuelle avbud må meldes umiddelbart slik at det kan gis tilbud til personer på venteliste. Påmeldte som ikke melder seg av innen fristen eller som ikke møter opp, vil bli fakturert for hotellets dagspakke.

Målgruppe: Alle hoved- og medveiledere for ph.d.-kandidater ved Det medisinske fakultet. Postdoktorer og eksterne veiledere er også velkomne.

Seminaret er ment å gi faglig påfyll om viktige temaer innenfor veiledning, samt legge til rette for kompetanseutvikling og erfaringsutveksling for veiledere. Seminaret holdes på norsk.

Årets seminar vil ta for seg følgende temaer: Et gjennomførbart ph.d.-prosjekt, Psykisk helse blant ph.d.-kandidater, Midtveisevaluering, Forskningsetikk og Pedagogikk i forskningsveiledning