Oppgaveforslag – forskerlinjen 2020

Fra Marianne Heldal Stien: Forskerlinjen er på jakt etter nye potensielle forskerlinjeprosjekt som skal presenteres på oppgavedagen i slutten av januar.

Kirsti Nordstand sier:

Utlysningsbrev forskerlinjeprosjekter 2020   OG  oppgavemal

Forskerlinja er vi i full gang med å rekruttere studentar fra 2019-kullet med tanke på opptak på Forskerlinja hausten 2020. Det er til ei kvar tid ca. 80 studentar ved forskerlinja. Det er 17 plasser til disposisjon kvart år, 15 for medisin og 2 for odontologi.

Fakultetet inviterer med dette til å levere inn prosjektforslag. Det er viktig at prosjekta er av ein slik karakter at dei let seg gjennomføre i forskerlinjeløpet. Sjå vedlagt brev for ytterlegare informasjon.

Forslag til prosjekt skal leverart etter vedlagt mal. Frist for innlevering: 11. januar 2020, og er bedt blir sendt til marianne.stien@uib.no.