Some practical information / litt praktisk informasjon

News about parking at the University:

Closed during Christmas:
Doors will be closed at ODH and Kalfarveien from December 23 until January 2. There is no administration at work between Christmas Eve and New Year. Any orders must be placed this week.

Cafeterias:
The cafeteria in Kalfarveien closes from December 23, and opens again on January 6.
The cafeteria at IKO has closed, and opens again on January 6.

Campus bus:
The campus bus is not driving in week 52. It starts up again on January 2.

Orders:
The order system is now moved to UiB Hjelp.

General meeting for IGS on January 8, at 13-14 in the Cafeteria, Kalfarveien 31

New staff in administration from 2020:
New economy coordinator Siv Eggereide starts 6 January, new research coordinator Maria Sollohub  at ETEC, also starts on 6 January

Container in Kalfarveien:
A container will be placed outside Kalfarveien 31 from January 6. You can continue to clear out things from your office you cannot bring with to new office space in Alrek.

Nytt om parkering:

Stenging i jula:
Dørene stenges fra og med 23. desember i Kalfarveien og ODH  og det er ikke bemannet i administrasjonen i romjulen. Bestillinger må gjøres nå i denne uka.

Kantiner:
Kantinen i Kalfarveien holder stengt fra og med 23. desember og åpner igjen 6. januar. Kantinen på IKO er stengt, åpner igjen 6. januar

Campusbussen går ikke i rute i uke 52.
Den er ute av rute fra og med mandag 23.12.2019 til og med onsdag 01.01.2020.
Første dag i rute blir torsdag 02.01.2020.

Bestillinger:
Bestillingssystemet er nå overført til nytt system, UiB Hjelp.

Allmøte:
Allmøte for IGS 8. januar kl. 13-14 i Kantina

Nye ansatte i administrasjonen fra 2020:
Ny økonomikoordinator; Siv Eggereide starter 6. januar, ny forskningskoordinator Maria Sollohub på ETØK starter også 6/1

Container:
Det blir satt ut en container i Kalfarveien fra 6. januar. Du kan fortsette å rydde på kontoret og gjøre klart for kaste det du ikke kan ta med til ny arbeidsplass på Alrek.