Førsteamanuensis Thomas Mildestvedt fra Fagområde allmennmedisin er tildelt Det medisinske fakultet sin undervisningspris for 2018!

Han var nominert både fra instituttet og fra studentene.
Thomas er undervisningsgruppeleder for allmennmedisin, men har også vært tungt involvert i gjennomføring av den nye studieplanen i medisin.
Jeg tillater meg å sitere en student fra en anonym evaluering – til inspirasjon for oss andre:

«Mildestvedt fortjener masse ros. Han setter seg ALLTID inn i hva de andre foreleserne snakker om, og tilpasser innholdet i forelesningene. Han er utrolig flink til å konkretisere poeng, og gir oss gode tips til hva man burde se på og hvordan man kan få oversikt. I tillegg har han ofte quizer underveis. Han er for øvrig en ellers sympatisk fyr som gjør at du får lyst til å gå i forelesningene hans.»

Gratulerer med prisen, som er vel fortjent!

Prisen blir utdelt på Fakultetsdagen tirsdag 14. juni kl 10-13, og det er ønskelig at flest mulig fra vårt institutt kan være til stede.