Ny podcast på UiB: Popviten

UiB har lansert podkasten «popviten»
Les mer i På Høyden: Lanserer ny podcastserie for «den som vil briljera i selskapslivet»

KA (ved Tor Godal) søker nå forskere som har lyst til å delta og fortelle om sin forskning. Simon Dankel på K2 har allerede vært med å lage en episode. Dette er en god måte å profilere fakultetet og spre det vi holder på med til folket. Jeg ber at dere sprer informasjonen på instituttene og oppfordre forskere til å delta, -gjerne de unge på phd og postdoc nivå. De som vil være med kan kontakte Tor Godal (Tor.Godal@uib.no).

UiB Popviten er en ny populærvitenskapelig podcast fra UiB.
Podcasten har 20 minutter lange episoder og kommer ut en gang i uken i sesonger. Hver episode har en ny forsker som gjest og tar for seg et nytt populærvitenskapelig tema.Du kan lytte til podcasten i itunes, på spotify eller ved å søke på «UiB Popviten» der du lytter til podcaster.