Fakultetets utlysning av ph.d. og postdoktorstipend – Frist: 22 Sept

Fra Ingvild Fossgard Sandøy:

Hei alle sammen!

I tilfelle dere ikke har fått med dere Fakultetets utlysning av ph.d. og postdoktorstipend, videresender jeg lenkene til annonsene

Videresend til alle dere tenker kunne være aktuelle! Det er viktig at vi sender mange og GODE søknader fra IGS, så det er fint om dere setter av tid til å gi innspill til søkere som dere er villig til å veilede.

Fristen er 22.09.

Ang de utlyste ph.d.stipendiat- og postdoktorstillingene: Potensielle veiledere må merke seg følgende retningslinjer (som står litt gjemt inni utlysningsteksten):

·         «Berre ein søknad vil bli evaluert frå kvar hovudrettleiar innan kvar søknadskategori stipendiat og postdoktor.»

·         “Ein person kan ikkje vere rettleiar (hovud- eller medrettleiar) for meir enn fire personar i rekrutteringsstillingar frå fakultetet samstundes (gjeld ph.d.- og postdoktorstillingar samla). Dette betyr at kandidatar som søkjer med rettleiar som allereie rettleier fire personar i denne kategorien ikkje vil få sin søknad vurdert. Samstundes vert det innført stramare retningsliner for byte av hovudrettleiar. Det skal liggje føre særlege grunnar for byte av hovudrettleiar undervegs.»

·         «Rettleiarar tilsett ved Det medisinske fakultet, må ha gjennomført fakultetet sitt nettbaserte rettleiarkurs ved søknadsfristen for at søknaden skal bli handsama. Hovudrettleiar må vere tilsett ved Det medisinske fakultet i heile stipendperioden.»