Siri Smith skal til en ny stilling …

Kjære alle,

Jeg har sagt opp min stilling ved IGS.

Grunnen til dette er at jeg har fått jobb som klima og bærekraftkoordinator ved Høgskolen på Vestlandet og begynner der 1. september.

Det er med blandende følelser jeg sier opp stillingen for det er altså et utrolig flott sted å jobbe her med dere!

Men, som dere kanskje vet, så er klima og bærekraft noe jeg brenner før og har vært opptatt av hele livet. Begynte nok allerede i 3. klasse da jeg som 9-åring skrev leserinnlegg i Stavanger Aftenblad om glasskår og boss i naturen. ?

Det er en unik sjanse for meg å kombinere min hjertesak med erfaringen fra UiB, og spesielt IGS, og når slike muligheter kommer da er det bare en ting å gjøre.

Jeg vil benytte sjansen til å si tusen takk for samarbeidet! Jeg kommer til å savne dere alle sammen og kommer på besøk, i hvert fall på åpningsuken til Alrek.

Jeg håper våre stier krysses igjen, og jeg blir jo her i tre måneder til og får til og med noen uker i Alrek før jeg forsvinner og det er jeg glad for.

Stillingen som administrasjonssjef ved IGS lyses ut så snart vi har fått utlysningsteksten på plass så det er bare til å tipse gode folk så vi får masse bra søkere å velge mellom.

Klem til alle fra Siri