Åpningssending fra Alrek helseklynge 13.10 fra kl. 11:00

Åpning av Alrek helseklynge

Tirsdag 13. oktober kl 11-14.15 er det offisiell åpning av det nye bygget i Alrek helseklynge. Dette vil skje digitalt, så du kan se det både mens det foregår og i ettertid.

Se program og lenke til arrangementet her

Det er et flott program med innslag fra alle klyngepartnerne, i tillegg til Falch-forelesning med dagsaktuelt tema

Can Multidisciplinary Teams Improve Norwegian Primary Care? – Thomas Bodenheimer ved UCSF

I tilegg bli dette presentasjon av årets vinner av Kunnskapskommunen HelseOmsorg Vest sin forsknings- og innovasjonspris.

Åpningen streames kl. 1100-1215 (link streaming vil komme på websiden).

Alrek Helseklynge er et internasjonalt kraftsentrum for helseforskning. I Alrek helseklynge samlokaliserer UiB Institutt for klinisk psykologi, Institutt for biologisk og medisinsk psykologi, Institutt for global samfunnsmedisin og Hemil-senteret.