Om printere/kopimaskiner og bestillinger

Kjære alle ved IGS,

Printere/kopimaskiner

Vi opplever fra tid til annen at vi har problemer med våre printere.

Av og til kan det komme melding på printeren: «Automatisk serviceanrop. Service er varslet osv». Det viser seg at dette ikke alltid stemmer. For å sikre oppfølging må problemet meldes videre.

Dersom dere opplever problemer med printer kan dere kontakte vår nye lærling, Kine-Marie Fleime Møll (kine-marie.moll@uib.no), så vil hun følge opp. Kine vil også sørge for bytte av tonere.

Bestillinger

Administrasjonen håndterer svært mange bestillinger og har behov for et system som sikrer at bestillingene blir fulgt opp på en god måte, samt at mengden av oppgaver blir fordelt mellom våre bestillere.

Det er derfor viktig at alle ønsker om bestilling registreres i UiB hjelp: Bestille vare tjeneste => Bestille vare/tjeneste IGS.

Med andre ord – ikke send e-post om bestilling direkte til enkeltpersoner.