“Betalmeg” er en selvbetjeningsløsning der eksterne kan sende inn reiseregninger og utgiftsrefusjoner.
For personer med norsk bankkonto, som kan logge på ID-Porten
Personene som skal sende inn reiseregning eller utgiftsrefusjon, må gi oss denne informasjonen:
- Navn:
- Adresse:
- Fødsels- og personnummer:
- Bankkontonummer:
- Mobilnummer:
- Privat e-postadresse:
- Delprosjekt for hvor det skal belastes, pluss koststed:
Da vil en i administrasjonen melde inn (via UIB-hjelp til Lønn) at det må gis tilgang til BetalMeg. Ekstern bruker vil da motta en e-post med informasjon om tilgang, og logger videre på via ID-Porten for å digitalt sende inn reiseregning eller utgiftsrefusjon.
Lenke til info: Betalmeg | Ansattsider | UiB
For personer med utenlandsk ID og bankkonto
Personene som skal sende inn reiseregning eller utgiftsrefusjon som har utenlandsk ID og bankkonto, må gi oss denne informasjonen:
- Fornavn og etternavn:
- Adresse inkl. postadresse:
- E-post:
- Fødselsdato:
- Nasjonalitet:
- Passnummer:
- Bankkontonummer:
- Mobilnummer:
- Banknavn:
- SWIFT:
- IBAN (evt. Routing number eller BSB, hvis landet de bor ikke i benytter IBAN):
- Kopi av pass
- Delprosjekt for hvor det skal belastes, pluss koststed:
Da vil en i administrasjonen melde inn (via UIB-hjelp til Lønn) at det må gis tilgang til BetalMeg. Ekstern bruker vil da motta en e-post med informasjon om tilgang, og sender digitalt inn reiseregning eller utgiftsrefusjon.
Lenke til info: Payme | Employee Pages | UiB