Pandemisenterets første nasjonale studentkonferanse

Pandemisenteret ved Universitetet i Bergen, inviterer alle studenter og skoleelever i Norge å delta i Pandemisenterets første nasjonale studentkonferanse på tvers av fag, alder og geografi i Bergen den 27. oktober 2021. Lær mer.

Er du nysgjerrig på hva andre studenter ved alle fag i hele Norge har vært opptatt av i forbindelse med pandemien? Vi inviterer til Bergen for å treffes, lære av hverandre og fortelle samfunnet hvordan vi kan bli bedre forberedt til neste pandemi.

• Når: 27. oktober 2021 10:00-17:00
  • Hvor: Bergen offentlig bibliotek

Hva er målet: å bli kjent med andre studenter med store og små prosjekter om pandemien- hvilke temaer, hvilke metoder og hvilke mål dekker vi sammen?

For hvem: studenter fra videregående, profesjonsstudier, master, PhD, osv som har oppgaver/studier om pandemien. Alle fag og disipliner er invitert.

What`s in it for me?

Alle studenter som ikke bor i Bergen og er valgt for å presentere forskningen sin ved studentkonferansen får reisen til Bergen spandert. Les mer.

Ved studentkonferansen organiserer vi en konkurranse blant presentasjonene, og vinnerne får lov til å presentere sin oppgave på en nordisk kongress organisert av Senter for krisepsykologi (UiB) senere i høst. I tillegg får vinnerne (3) en pris på 1 500 kr.

Alle som får abstrakt akseptert, får tilbud om kommunikasjonskurs.

Mer info om arrangementet og hvordan å sende inn abstrakts/sammendrag finnes her.

Påmelding er via dette skjema innen 17. oktober: https://skjemaker.app.uib.no/view.php?id=10984968

Mer på Facebook