Stilling som administrasjonssjef ved IGS ledig

Siri Smith skal dessverre slutte som administrasjonssjef ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin. Hun går over i ny stilling fra 1. september, og vi legger derfor opp til en rask og åpen prosess for å få på plass en ny administrasjonssjef innen den tid. Instituttet er i stor utvikling og flytter inn i Alrek helseklynge i august. Administrasjonssjefen er en svært viktig rolle, og jeg håper på dyktige, samarbeidsorienterte søkere som ønsker å delta i utvikling og nytenkning sammen med meg og ledergruppen ved instituttet.

Utlysningen finnes her: https://www.jobbnorge.no/nn-no/ledige-stillingar/stilling/188174/administrasjonssjef

Søknadsfrist er 15. juni

Kjenner dere noen som kan være riktig person og interessert i stillingen? Jeg er veldig takknemlig om dere vil spre denne informasjonen både i og utenfor UiB.

Dette er hva vi søker etter:

• Søkjar må ha mastergrad. Lang relevant praksis kombinert med relevant etter- og vidareutdanning kan i særskilte høve kompensere for manglande formell utdanning
  • Relevant administrativ erfaring frå UH-sektoren er ein føremon
  • Leiarerfaring er ein føremon
  • Gode digitale ferdigheiter
  • Gode samarbeidsevner
  • Vere strukturert og ha gode planleggingsevner
  • Erfaring med søknadsprosessar innan forsking er ein føremon
  • God skriftleg og munnleg framstillingsevne i båe målføre og engelsk

Vi søkjer ein person som

• ønskjer å arbeide med administrasjon som støtter forsking, utdanning og innovasjon
  • ønskjer å vere med på å utvikle Alrek helseklynge