På Zoom: Lunsjseminar med Preben Aavitsland tirsdag 1. desember

På grunn av de gjeldende restriksjonene vil det planlagte lunsjseminaret med Preben Aavitsland 1. desember gå digitalt på Zoom. Seminaret starter som planlagt kl. 12:00 og varer til 12:30. Seminaret er i regi av forskerskolen ved IGS. Ettersom seminaret nå går digitalt vil det ikke være noe begrensninger på antall deltagere og alle ved IGS er derfor velkommen til å delta. Aavitsland er en nasjonal ressurs innen folkehelse og smittevern, og vil i seminaret dele tanker om den pågående covid-19 pandemien.  Seminaret blir uformelt med god mulighet for kommentarer og spørsmål. Dersom noen har spørsmål til Preben kan dere også sende dem til meg og Ingeborg i forkant av seminaret ved å svare på denne eposten.

Meeting URL:    https://uib.zoom.us/j/67103690320?pwd=M2xiaHdzb3JWdERhTS94M3phK3hudz09
Meeting ID:        671 0369 0320
Password:          Qx#0WzMf

Preben Aavitsland vil komme til Alrek og vil delta på et lunsjseminar om infeksjonsepidemiologi 1. desember.  Seminaret er i regi av forskerskolen ved IGS, o Aavitsland er en nasjonal ressurs ifht folkehelse og smittevern, og vil i seminaret dele tanker om den pågående covid-19 pandemien.  Seminaret blir uformelt med god mulighet for kommentarer og spørsmål. Les bloggen hans.